niedziela, 11 listopada 2012

Wstęp

                          Na początek chcę powiedzieć,że to nie będzie blog o miłosnych przygodach jakichś dziewczyn,które poznają BTR.Będę tu pisała o miłości Jamesa i Carlosa. Pewnie niektóre z was będą chciały mnie za to zabić więc ostrzegam, uczulonych na taki rodzaj miłości. Druga sprawa jest taka,że nie toleruję hejterów więc mówię od razu,że takich osób tu nie chcę No to  chyba wszystko co mam do powiedzenia
                                                 pozdrawiam Celu$ka:*

5 komentarzy:

  1. Wiesz... Troche dziwnie mi się będzie to czytać ale zapowiada się ciekawie. To będzie pierwszy blog który czytam o takim rodzaju miłości. Osobiście nie mam nic do takich osób. To będzie dla mnie ciekawe doświadczenie i na pewno będę czytać tego bloga. Bardzo mnie zaciekawiło to co napisałaś i z niecierpliwością czekam na rozdział 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahhahahahahahahahha! A z tego co pamiętam ktoś nie przepadał za takimi opowiadaniami ;p To wszystko przez Aśkę, co nie? Ja tam uważam, że miłość jest miłość i chętnie to przeczytam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahhahahahahahahahhahahahhahahahahahahahha xD
      A coś ty myślała?? xD
      Tylko mi nie przyszło do głowy, że Celi zrobi taki paring xD
      Aaaaaaaaaaaw :3
      Ceeeli, dlaczego ja nie dostałym tego linka tylko musiałam se sama szukać?? >.<
      Omnomnomnomnomno >*3*)>
      Już lecę czytać xD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Jezu , jezu , jezu *.* nareszcie *.* kocham Cię za to *.*

    OdpowiedzUsuń